Неймовірну влучність демонструє у чемпіонаті ВЮБЛ (юнаки-2002) гравець КСЛІ-Київ-Баскет Ілля Здирка. 15-річний підопічний Володимира Піщікова та Андрія Харчинського набирає 32,5 очка у середньому за гру. Хлопець має мету грати в НБА,  при цьому у школі майже відмінник, ще й встигає поєднувати баскетбол з шахами! Інтервью з Іллею відбулося після матчу чемпіонату ВЮБЛ КСЛІ-Київ-Баскет – Черкаські Мавпи-КДЮСШ-1, який господарі виграли 104:60.
– У Черкаських Мавп не було двох провідних гравців, тому ми їх так переконливо здолали.
– А якби вони були?
– Теж перемогли б, але може не так переконливо.
– Які цілі ставиш перед собою у баскетболі?
– Я вже пов’язав своє життя з баскетболом і маю мету – зіграти в НБА.
– Є улюблені виконавці звідти?
– Є улюблена команда – Голден Стейт.
– Прізвища наших хлопців, що там грають, назвеш?
– Так, Святослав Михайлюк добре розпочав кар’єру в НБА. Другий – Олексій Лень, чи Лєнь. Не знаю, як правильно вимовляється його прізвище українською.
– Які сильні сторони своєї команди ти відзначиш?
– Ми прагнемо обстрілювати кошик щоразу, коли є можливість, це ж стосується кидків здалеку. У нас нема з цим проблем.
– Тобто є можливість скласти конкуренцію вашим суперникам з Хіміка, які є чинними чемпіонами.
– Можливо, будемо цього прагнути – зіграти з ними якнайкраще, але поки що ми з Хіміком не зустрічалися.
– Що треба покращити?
– Реалізацію, її нам треба підвищувати, і урізноманітнити атаки.
– Навчання запустив, чи встигаєш поєднувати спорт і школу.
– Намагаюся поєднувати. Я майже відмінник.
– Улюблений предмет?
– Алгебра і геометрія. Не дивуйтеся. Я контролюю своє навчання.
– У баскетбол привела мама (Ангеліна Здирка, відомий вінницький тренер, серед її учнів – олімпійці Ілля Заєць і Олександр Сидорук – ред.)?
– Так, баскетболом займаюся завдяки мамі, з шести років. Тобто у баскетболі вже вісім, а може вже й дев’ять років.
– Не набридло ще займатися баскетболом?
– Звісно, ні.
– Міг обрати інший вид спорту, чи перед тобою вибору не було?
– Мені також подобаються шахи. І я граю у них на професійному рівні.